کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

آموزش تصویری ربات ClashBot

شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...













(کپی برداری از آموزش بدون ذکر منبع حرام است)

(با نظرات خود ما را به انجام آموزش های بعدی تشویق نمایید)

نظرات  (۷)

سلام برای نصب باید کلش تو کاپیوتر تو نرم افزارBlueStacksنصب باشه؟

پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
بله!!
باتشکر از شما که در اسرع وقت پاسخ دادین مشکل رفع شد
خیلی خیلی ممنون ایشالا که موفق باشید
سلام مدیر جان اول اینکه تشکر میکنم که این برنامه رو بدون هیچ گونه پولی در اختیار ما گذاشتین دوم هم اینکه من تمام تنظیمات رو طبق راهنمایی های شما تنظیم کردم ولی این ربات هی به کم کردن کاپهای من میپردازه و هیچگونه اتکی نمیزنه ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
چند عکس از تنظیم کردن رباتتون برای ما بفرستید.
آدمین عزیز واقعا از این که بدون توقع مالی و خیر خواهانه این ربات هار رو در اختیار ما قرار میدین کمال تشکر رو ازتون دارم 
واقعا من از کار و زندگیم داشتم میفتادم بعد 2 سال و میدونید نگهداری 12 تا آیدی مال خودم  و همچنین 7 تا آیدی دوستان و هم کلنی هام  الحق و  ولانصاف کار سختیه !!!
مرسی که آخرین ورژن هارو در اسرع وقت و مستقیم در اختیارمون قرار میدین
ادمین جان امکانش هست هر سری که ربات راکون بات آخرین ورژنش میاد رو با ایمیلی چیزی به بنده اطلاع بدین یا نه اگه مقدور نیست کانال تو تلگرام بسازین تا ما عضو بشیم و در جریان آخرین آپدیت ها و اخبار ها قرار بگیریم 
مرسی که پیگیرین و ممنون از این همه تلاش 
بازم بهتون سر میزنم 
تشکر.
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
کانال تلگرام بزودی در سایت قرار داده میشه منتظر بمانید ‌...

سایت رسمی کلاش اف کلنس میشه اسمشو بگی?
پاسخ:
با تشکر از نظر شما
Clashofclans.com
میشه چن تا سایت کلش برای ترجمه بهم معرفی کنی بغیر ازcoclandوallclash
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
دوست عزیز بروز ترین سایت های همین دو تا هستند البته می تونید از سایت رسمی کلش اف کلنز هم استفاده کنید.
آقای فرجی اگه بخوام بفهمم نویسنده سایتم از سایت دیگه کپی میکنه چطور بفهمم الان دو تا نویسنده دارم میترسم همش کپی کرده باشن.
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
دوست عزیز نمیشه مگه این که براساس متنی که نوشته شده داخل گوگل سرچ کنید اگه بود یعنی مطلب کپی هست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی