کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

۳۳ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

آپدیت جدید 29 آبان

گوگل برای افزایش کارایی اندروید و همچنین بهتر شدن محیط کاربری این سیستم عامل، نرم افزار های مختلفی طراحی کرده است. این نرم افزار ها جهت بهینه شدن محیط اندروید لازم و ضروری هستند.

 در بسیاری از موارد شما بدون داشتن این نرم افزار ها نمیتوانید از بازی یا نرم افزار ها به صورت کامل استفاده کنید. برای مثال در صورت نصب نبودن گوگل پلاس و گوگل پلی سرویس در بازی کلش آو کلنز قابلیت سینک کردن اکانت با جیمیل را نخواهید داشت.

 پس ضروری است که تمامی این نرم افزار ها روی سیستم عامل شما نصب و به روز باشد.

 در ادامه مطلب نرم افزار های گوگل پلی سرویس، گوگل پلی استور، گوگل پلی گیمز، گوگل پلاس و گوگل سرویس فریمورک موجود است.

۰ نظر ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۴۱
مدیر سایت : A.F

 iMexi نقشه حفظ دارک اکسیر TH9

این نقشه متقارن برای حفظ مخزن دارک اکسیرمان در تاون هال 9 بکار می رود که توسط Koop88’s طراحی شده و در اصل ضد هاگ ریدر است که توسط آن نقشه سه ستاره نشود ...

برای بررسی بیشتر نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۱ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۷
مدیر سایت : A.F

متاسفانه شاهد این هستیم که برخی افراد (کلاهبردار) با ایجاد یک صفحه یا پیج (صفحه وب) فیشینگ با عنوان جم رایگان کلش اف کلنز یا جم بی نهایت کلش اقدام به کلاهبرداری کرده و اکانت بازیکنان را هک میکنند .

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۱ نظر ۲۸ آبان ۹۴ ، ۱۲:۳۲
مدیر سایت : A.F

برای دیدن نقشه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۱ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۵
مدیر سایت : A.F

این برنامه برای دستگاه های روت شده می باشد

MODGAMES از سری نرم افزارها و ابزارهای تقلب و هک در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین است که هم اکنون در برترین های اندروید به معرفی جدیدترین نسخه از آن می پردازیم این نرم افزار از بازی های آنلاینی نظیر Clash Of Clans و Boom Beach نیز پشتیبانی می کند و شما قادرید مقادیری را در این بازی ها تغییر داده و تقلب کنید. این نرم افزار در ابندا با نسخه های چینی و بعضا روسی منتشر شد که هم اکنون جدیدترین نسخه کاملا انگلیسی از آن در اختیار شماست.
برای دانلود برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
۱ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۵
مدیر سایت : A.F

How to farm 3 MILLION Gold within 1 hour

در این راهنمای جدید می خواهیم چگونگی بدست آوردن 3 میلیون طلا فقط در یک ساعت را به شما آموزش دهیم من در این روش 84 میلیون طلا را در 24 ساعت رکورد زدم و چند ماه از این روش استفاده کردم و در یک ویدیو استراتژی را نشان دادم که چگونه توانستم 3 میلیون طلا را در 35 دقیقه کسب کنم ،نقشه های مرده ، نقشه های ضعیف ، نقشه های غیر فعال و بازیکنان ناشی در این لیگ حضور دارند و شما زمان کمتری رو برای بدست آوردن منابع صرف می کنید ...

برای توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۱ نظر ۲۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۰
مدیر سایت : A.F

مهم : چرا باید برای این نسخه هزینه کنم:

اگر شما سرچی در گوگل بزنید به راحتی می توانید ربات MyBot را دانلود کنید ولی نکته اینجاست که بعد از دانلود کردن نمی دانید چگونه از ربات استفاده کنید چون ربات تنظیمات پیچیده ای دارد. خب تیم ما این مشکل حل کرده با ساعت ها وقت گذاشتن روی ربات آموزش کامل ربات در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

برای خرید آموزش ربات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۲ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۰:۴۲
مدیر سایت : A.F

The Barbarian King

The best time to use the Barbarian King’s Ability

ما همیشه از بربرشاه برای حملات خود استفاده می کنیم چه برای غارت و چه استفاده از آن در جنگ کلن ها ، اما تابه حال فکر کردید که چه زمانی باید از قدرت ویژه آن استفاده کنیم ؟ قدرت ویژه آن (Ability) یا مشت آهنین که وقتی لول بربرشاه پنج شود این گزینه فعال میشود و استفاده از آن به بربرشاه قدرت و جان دوباره می دهد ! در این مطلب به این موضوع هیجان انگیز خواهیم پرداخت ، پس به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۸
مدیر سایت : A.F

ربات کل اف کل یک ربات (بوت) قدرتمند برای بازی Clash Of Clans می باشد. این نرم افزار می تواند تا حدود بسیار زیادی در وقت شما صرفه جویی کرده و بسیاری از قسمت های بازی را برایتان ساده تر کند. با این نرم افزار میتوانید حداقل میزان طلا و اکسیر را برای خودتان مشخص کنید. این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تاون هال را تا بالاترین لول بالا ببرید. قابلیت استفاده از کینگ و کوئین نیز با استفاده از ربات کل اف کل امکان پذیر خواهد بود. از این نرم افزار نیز می توانید برای جنگ ها استفاده کنید. شما می توانید تعیین کنید که به صورت خودکار به کاربرانی که کلن خودشان را رها کرده اند یا آفلاین هستند حمله کنید. شما می توانید حتی نحوه چینش و ریختن سربازها را نیز تعیین کنید. به صورت کلی این برنامه امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که اگر می خواهید در بازی کلش آف کلنز تقلب کنید، توصیه می کنیم به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

برای خرید ربات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

۲ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۲:۵۳
مدیر سایت : A.F

سوپر سل بنا به درخواست های زیاد کاربران مبنی بر چگونگی و زمان آپدیتی که قول آن را در مراسم ClashCon  و هالووین 2015 داده بود و تا به حال این آپدیت صورت نگرفته است ، توضیحاتی در انجمن رسمی سوپرسل و همچنین فیسبوک داد ، که در ادامه مطلب شما را از آن مطلع خواهیم کرد ...

۰ نظر ۲۳ آبان ۹۴ ، ۰۰:۰۰
مدیر سایت : A.F