کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

در مطلب قبلی درخصوص مسابقه بزرگ ClashCon (کلش کان) کلش اف کلنز که در 24 اکتبر 2015 (2 آبان 1394) هست توضیحاتی دادیم، اما خبر های جدیدی از این مسابقه اعلام شده است که در این مطلب قصد داریم به شما بگوییم.

برای مطالعه توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

نحوه شرکت در مسابقه و اینکه کلش بازها در آنجا چه کاری انجام میدهند توسط سایت کلش کان اعلام شد:

مسابقه:

کلن وار به صورت زنده!

اصلی ترین بخش مسابقه کلن وار به صورت زنده هست که بین کلش بازهای شرکت کننده در این مسابقه به صورت انلاین و زنده برگزار میگردد.

کارگاه:

کارگاه آموزش استراتیژی حمله!

برای کلش بازهای شرکت کننده کارگاه های آموزشی برگزار میشود. بازیکنان یاد میگیرند که چگونه با استفاده از استراتیژی های برتر مثل Lavaloonion یا GoWipe و… در کلن وار زنده 3 ستاره بگیرند.

میزگرد:

هنر در جنگ!

یاد میگیرند که چگونه در جنگ هر نفر از قبیله چگونه پیروز شود و هماهنگی هایی درخصوص نحوه حملات اعضای گروه صورت میگیرد.

چالش:

چالش فردی (Single Player) از بازیکنان

چه کسی میتواند سریع تر از همه به در مسابقه به صورت آنلاین Goblin Horde را در Single Player نابود کند؟


 

و اما خبرمهم:

در مسابقه کلش کان صاحبان و سازندگان بزرگ بازی حضورخواهند داشت و همچنین کلش بازهایی از سرتاسر جهان، شما هم میتوانید شرکت کنید!

طبق اخبار اعلام شده از سایت کلش کان تاکنون بیش از 30 کشور در این مسابقه شرکت کرده اند و طبق این خبر تصویر زیر در سایت کلش کان ثبت شد:

همانطور که میبیند متاسفانه کشور ایران با داشتن 5.5 میلیون ایرانی معتاد به بازی و کلش بازان حرفه ای در این مسابقه بزرگ تا الان هیچ حضوری از خود نشان نداده اند!!

همچنین این مسابقه بزرگ که تا اکنون نظیری نداشته است با آپدیتی که به احتمال زیاد بزرگترین آپدیت کلش اف کلنز هست در یک روز قرار گرفته اند، کلش اف کلنز اعلام کرده این آپدیت، آپدیتی باشکوه خواهد بود که البته اینکه اغاز مسابقه کلش کان و آپدیت 24 اکتبر در یک روز هست معلوم میشود که 24 اکتبر روزی تاریخی برای کلش بازان خواهد بود و سوپرایز ها و اتفاقات جدیدی در پشت این مجراست…


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی