کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

از واقعیت تا شایعه!

دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۶ ب.ظ


برای مطالعه جزئیات به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

واقعا متاسفم برا خودمون که داریم با این حرفا تفکر.دین و اعتقادات شیعرو از بین میبریم.. ما ایرانی ها عادت کردیم هرچیزی رو همینطوری و بدون تحقیق قبول کنیم ولی بهتره قبل از اینکه بخواهیم از چیزی مطمین بشیم و دربارش تحقیق کنیم طرز فکر سطحی خودمون رو به بقیه تلقین نکنیم.

بازی clash of clans یک بازی اسراییلی و ضد تشعه است..

   کمپانی سوپرسل توسط آقای Ilkka Paananen (که کوچک ترین ارتباطی با اسرائیل ندارد) در سال ۲۰۱۰ در کشور فنلاند بنا نهاده شده. کارمندان و توسعه دهندگان این کمپانی از حدود ۳۰ کشور می باشند. بیش از ۵۰۰ میلیون نفر این بازی را انجام داده اند. نهایت بی عقلی است یک بازی با این محبوبیت  و گستردگی را صرفا برای مقابله با تشیع بدانیم. درضمن درآمد این بازی از راه فروش جم است که خرید جم برای ایرانیان ممنوع می باشد.

در قرآن داریم بازی کردن در صفحه شطرنجی که اطرافش به طرق مختلف بسته شده باشه حرام است…

همچین چیزی صحت ندارد.

   نظر متخصص: اگر روزی واقعا وسایل قمار (مثلا شطرنج یا پاسور) از آلت قمار بودن بیفتد و عرفا آلت قمار محسوب نشود و مکلف این را احراز کند، بازی با آن بدون برد و باخت اشکال ندارد. این همان دلیلی است که باعث شده شطرنج که در گذشته به نظر همه مراجع بازی با آن حرام بود، دچار تغییر حکم شود و حکم جواز مشروط بر آن صادر گردد، چنان که برخی از مراجع گفته اند: اگر شطرنج وسیله قمار نباشد یا از قمار بودن خارج شود و به عنوان بازی فکری باشد و شرط برد و باخت در آن نیز نشود، اشکالی ندارد.

   در ضمن شطرنجی بودن صفحه بازی به دلیل مشخص بودن واحد های آن و به منظور راحتی کار است.

چشم جهان بین نماد شیطان پرستان را حتما وسط مپ دیدید…

   نقطه ای که در مپ گذاشته شده، دقیقا در مرکز قرار دارد (در یکی از آپدیت ها اضافه شد) و به منظور مشخص بودن مرکز و راحتی کار در چینش ساختمان هاست. (یه ساختمون بذار روش دیگه نمی تونه جهان رو ببینه و این دسیسه دشمن خنثی میشه)

250px-Troop-Barbarian

حالت سیبیلهای بربر چطور؟؟

واژه باربارین (بربر) مربوط به یک قوم (حدود قرن ۵ میلادی) می باشد که ظاهر سرباز موجود در بازی شبیه آن طراحی شده. امروزه این واژه برای افرادی که خوی وحشی گری دارند به کار می رود و در قرن ۵ میلادی اسلام هنوز ظهور نکرده بوده است. (لینک منبع)

یادتونه کی قرآنمونو پاره کرد……..؟

   افراد ملعون زیادی به قران اهانت کرده اند. ماجرای اون فردی که سبیل هایی شبیه باربارین دارد و قرآن را آتش زده بود:

   از شخصیت و ظاهر باربارین توی فیلم ها، داستان ها و بازی های زیاد دیگه ای استفاده شده که مربوط به سالها قبل تر از این ماجراست. توی این بازی هم با توجه به کارتونی و فانتزی بودن شخصیت ها، باربارین با کمی تغییر مورد استفاده قرار گرفته. (به ظاهر جاینت ۷ دقت کنید، خیلی شبیه اکثر شخصیت های مذهبی خودمون است.)

در قرآن داریم انجام سحر و جادو حرام است….ویزارد…هیلر…و… .

   این شخصیت ها در بازی از برخی افسانه های قدیمی استخراج شده و فانتزی و تخیلی می باشد. این قوانین و حرام بودن آنها شامل افراد و رفتار های دنیای تخیلی نمی شود.

102px-Town_Hall9

از همه مهم تر تان هال۹٫٫سقف تان هالو با سقف کعبه مقایسه کنید متوجه میشید که دقیقا همونه.چرا باید تمام تان هال ها نارنجی باشن ولی فقط این یکی مشکیه و رنگ کعبه…؟

ظاهر تاون هال ها بر اساس شکل قلعه های قرون وسطی طراحی شده است. به جز رنگ برخی قسمت های تاون هال ۹، این ساختمان شباهت دیگه ای با کعبه ندارد.

هر سطح از تاون هال دارای ویژگی ظاهری خاصی می باشد. بعد از انتشار اولیه بازی تاون ۹ آخرین سطح تاون هال بود که برای جذاب تر و خاص تر بودن آن، به رنگ سیاه بود. (توپ، آرچر تاور و دیوارهای مربوط به آن سطح هم سیاه رنگ بود). همچنین تاون ۱۰ و ساختمان های مربوط به آن با ظاهر آتشین و مواد مذاب عرضه شد (در آپدیت اخیر دیوار هم به شکل مذاب درآمد). به احتمال زیاد تاون ۱۱ به رنگ آبی و با تم الکتریسته خواهد بود (ظاهر قبلی دیوار سطح ۱۱).

آپدیت جدیدشم مطمین باشید بی دلیل نیست که روز عاشوراست.برنامه ریزی هاشون از قبل همین بوده..

پاسخ به این شایعه در این پست (شایعه بزرگترین آپدیت بازی در روز عاشورا !!!)

چرا ما باید از دارو تحریم باشیم ولی شبکات اجتماعی و همین کلش برای ما خوبه و باید جزو کشورهای پیشرفته باشیم..

خدمات این بازی مثل خرید جم بر عهده گوگل می باشد که برای ایرانیان ممنوع است. ایران به هیچ وجه جزو کشورهای پیشرفته بازی نیست

عزیزان فکر کنید بعد حرف بزنید.شنیده هاتونو نگید خودتون تحقیق کنید…فک کنم دینتون ارزش تحقیق درباره این چیزارو براتون داشته باشه… . دوستان اینا دارن با اعتقادات مذهبی ما درمیفتن گیریم که کاریم به نظامو کشور اصلا نداریم. دینمون دوستان…. واقعا متاسفم برای اونایی که میگن اینا همش الکیه و حرفه..باید بهتون بگم خیلی سطح فکرتون پایینه و انسانهای فوق العاده بی تدبیر و بی مغزی هستید..

در متن شما هیچ اثری از تحقیق و تفکر یافت نشد. اینکه یک بازی موبایل رو در تعارض با دین بدونیم، بیشتر به دینمون توهین کرده ایم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی