کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

تصاویری زیبا از مراسم Clash Con 2015

دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۳۴ ق.ظ

برای شما دوستان تصاویری زیبا از مراسم Clash Con 2015 تهیه کرده ایم که می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید و سری دوم عکس ها هم فردا در ادامه همین عکس ها قرار خواهیم داد ...


ادامه دارد ...


نظرات  (۵)

Danila V 
 سوپر سلی با این اسم به من جواب داد. میتونم تاریخ دقیق خرید جمم با تعدادش رو با حواهش تمنا بگم بهشون؟
I wish I could help you out to resolve your issue. But, we weren't able to verify that you are the original owner of this account as you haven't provided a screenshot of the receipt for your first gems purchase, and therefore can take no further action until we get the first receipt from you I can see that the purchases were not made by your Google Play account but by another account. If you find the receipt for your first purchase, please contact us again. Until then we cannot proceed with recovering your Did we answer all your questions? I can see that the purchases were not made by your Google Play account but by another account. If you find the receipt for your first purchase, please contact us again. Until then we cannot proceed with recovering your lost village. If you have any other questions, do not hesitate to get in touch with us. Clash on! Daniela V., 02-Nov-2015 19:10 Thanks for messaging us! Did we answer all your questions?
پاسخ:
سلام
باتشکر از نظر شما
فکر نمی کنم قبول کنه ببین برو تو سایتی که جم خریدی اطلاعات گیفت کارت به همراه ساعت و روزی (حتما ساعت و روز دقیق باشد) که خود سایت برات جم خریده بگیر و به سوپرسل ارسال کن.

Gembox.in
تا یک ماه آره دارن ولی بعدش نه پاک میکنن بگفته خودشون. 
بنظرتون من برم گیفت کارت بخرم بعد از طریق همون جیمیل پسوردی که دادم بهشون اون قسمت تاریخچه خرید، به اون بهونه برم از اون خرید اولی اسکرین شات بگیرم. چنین کار ممکنه ؟
پاسخ:
سلام
باتشکر از نظر شما
دوست عزیز من اطلاعاتی در مورد این ندارم بهترین کار اینه که برید از پشیتیبانی سایتی که جم خریدین بپرسین.
ببخشید کیا جواب ایمیل رو میدن؟ باز ربات؟
شرکتی که جم گرفتم میگه اسکرین شلتو پاک کردیم
ولی قبلش تماس گرفته بودم با شرکتشون گفته بودن که غیر ممکنه بین این همه مشتری بتونیم اسکرین شات یا همچین کاری رو واسه شما انجام بدیم. بخدا من توش موندم؛ اشکام درومده این همه پی ام میدم سوپر سل چپ کرده فقط رسید اولین جم رو ازت  میخواد. بنظرتون من باید چکار کنم؟؟؟ راه حل من چیه؟ 
پاسخ:
سلام
باتشکر از نظر شما
نه همیشه ربات جواب نمیده بیشتر مواقع کارمنداشون جواب می دن اگر دیدید پاسخ شما رو همون موقع داد رباته ولی اگه مدتی بعد پاسخ داد کارمند خود سوپرسل هست.
مگه میشه از چه شرکتی جم خریدین ، ببینید این جور سایت ها با دادن رسید بانکی اطلاعات می دن ، من تو کار این سایت موندم!
ممنونم. 
ولی جریان اینه که جم خریدم. ولی الان ازم رسید اولین خرید جم رو ازم میخواد. منم ندارم که بهش بدم اسکرین شاتش رو. هر کاری کردم نتونستم ربات رو مجاب کنم که . 
پاسخ:
سلام
باتشکراز نظر شما
خب با شرکتی که جم خریدین تماس بگیرید تا مشکل شمارو حل کنه.
سلام. چجور میتونم بطور مستقیم و زنده با شخص حقیقی سوپرسل ادمینش چت کنم؟ نمیخوام با ربات چت کنم.
اگه اطلاعی دارین بهم بگین کجا برم چجوری برم.
ممنون میشم.
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
با ادمین سوپرسل نمیشه چت کرد چون تعداد کارمندان سوپرسل محدوده و تعداد بازیکنان زیاد فقط میشه پیام داد هم از طریق بازی هم از طریق ایمیل.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی