کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل

کل اف کل بروزترین مرجع جنگ قبایل

کل اف کل
آخرین نظرات
نویسندگان

یک نقشه ویژه !

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۴ ق.ظ
یک نقشه ویژه !

در این ویدیو جدید سوپر سل که منتشر شده یک داستان واقعی دیگر را فیلم کرده است که نقشه حمله و استراتژی اتک توسط خواهر یکی از کلشرها طراحی می شه (که گویا الدر کلن هم هست!) و پیشنهاد میشه ولی برادر به این استراتژی اهمیت نمی دهد و استراتژی حمله خودش را انجام می دهد و خب ببینید چه بلایی سرش میاد ! سوپرسل توصیه کرده که همیشه به پیشنهادات الدر ها اهمیت دهید و به آن گوش بدهید و شما در ادامه مطلب می توانید ویدیو را تماشا کنید ...


دانلود فیلم

نتیجه اخلاقی :

هیچگاه به خودتان مغرور نشوید و شاید افراد کوچکتر از شما ، فکر های بزرگی در سر داشته باشند که باعث موفقیت شما شوند!

نظرات  (۱۰)

۱۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۵ عرفان سخایی
اقای فرجی میشه بگید از چه فتو شاپی برای نوشتن ادرس سایت بر زیر پوستر ها استفاده می کنید؟
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
Adobe Photoshop CS5
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۳ عرفان سخایی
مثلا اسم سایت شما را به فارسی بنویسم کل اف کل همه چیز در مورد سایتتون میاره و پایینش اسم سایتتون به انگلیسی میاره ولی من به فارسی اسم سایتم را بنویسم هیچی نمیاره باید حتما کامل بنویسم چیکار کنم
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
ببینید من سایت شمارو دیدم الان اگر در گوگل سایت خود را ذخیره کنید گیم اف کلش ذخیره می شود.
نکته : وقتی که در گوگل سیو کردید باید تا چند روز منتظر باشید تا سایت شما در گوگل تایید بخورد بعد از این که سایت شما توسط گوگل تایید خورد ممکن است باز سایت شما نشان داده نشود که شما باید آمار بازدید سایت بالا ببرید تا گوگل شما را اول از همه سایت های دیگر بیاورد.
۱۹ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۰ عرفان سخایی
اقای فرجی منظورم اینه که اگه خواستم به فارسی تو گوگل اسم سایتم را بنویسم  باید اسم سایتم را عوض کنم و به جاش فارسی بنویسم 
پاسخ:
پاسخ داده شد با تشکر از نظر شما.
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۲:۰۶ عرفان سخایی
اقای فرجی من وبلاگم رو روی وبلاگ سیو کردم ولی باید تو گوگل اینجور نوشت تا بیارد www.gameofclash.blog.ir می خوام تو گوگل اینجور بنویسم تا بیاره گیم اف کلش  چجوری بکنم تو گوگل می نویسم ولی نمیشه
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
دوست عزیز گوگل به نام وبلاگ شما نگاه می کنه به عنوان مثال به فارسی بنویسید "کل اف کل" که سایت ما میاد شما هم اگه می خواهید اسمی که مد نظرتونه بیاد باید نام وبلاگ خودتونو تغییر بدید.
۱۸ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۱ عرفان سخایی
اقای فرجی واقعا ازتون ممنونم دمت گرم هم عکس بالای وبلاگم رو درست کردم هم لگو وبلاگم 
ممنون کار کرد ایول
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۲۹ عرفان سخایی
اقای فرجی یه سوال دیگه انجا که یک عکس بربر کنار سایت هست بالای صفحه گوگل که یک عکس بربر تک نفره هست کوچک هم هست چگونه من اونجا عکس بزارم داخل وبلاگم
پاسخ:
سلام
با تشکر از نظر شما
بعد از head این کد وارد کنید <link href="http://bayanbox.ir/view/7804149317351283847/clash.ico" rel="shortcut icon"> (در قسمت سبز لینک تصویر خود را بگذارید)

تصویر راهنما


تذکر : توجه داشته باشید که فرمت تصویرتون حتما باید ICO باشد در غیر این صورت تصویر نشان داده نمی شود.

۱۸ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۹ عرفان سخایی
اقای فرجی دمت گرم من درست کردم داخل پرانتز لینک رو پاک کردم ادرس عکس را داخل پرانتز گزاشتم دستت درد نکنه
آقای فرجی مال من تصویرم اینه اگه بخوام بجای هدر قبلی که تصویر داشته قرار بدم باید چطور انجام بدم?  
#wrp .header{
height:160px;
background:#203447 url(http://bayanbox.ir/view/96516378819321727/appget-ir14186284761.png) no-repeat center top;
پاسخ:
سلام 
با تشکر از نظر شما 
background لازم نیست پاک کنید فقط لینک تصویر پاک کنید و لینک تصویر خودتونو جایگزین کنید یعنی فقط داخل پرانتز تغییر دهید.
تذکر :اصلا به قالب دست نزنید فقط لینک تصویر  که ساختید با لینک تصویر قالب جایگزین کنید.
آقای فرجی من وقتی ویرایشcssرو میزمموارد میشم هدر رو پیدا میکنم بگریاند رو پیدا میکنم اما هر کاری میکنم backgroundپاک نمیشه چطوری اصلا بیاد پاک کنم
پاسخ:
پاسخ داده شد با تشکر از نظر شما.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی